Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Dyrektor Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na czterodniowy wyjazd studyjny do Zakopanego dla 45 uczestników projektu „Dobry start w zawodową przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki). Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta z firmy
Raytan Tour Biuro Podróży Czesława Orłowska
ul. Trębacka 4 lok. 5 00-074 Warszawa
na kwotę 26 656,00 (dwadzieścia sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt sześć złotych)
Wybrana oferta spełniła warunki ogłoszonego zapytania ofertowego
Jedocześnie Zamawiający informuje, że umowa z wyłonionym Wykonawcą na wykonanie usługi zostanie zawarta w ciągu 5 dni roboczych od ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Termin: 05.06.2013 r.
ul. Włodzimierza Wolskiego 8, 05-140 Serock,
tel. 22-782-71-01; fax 22 782 74 98
www.wolski-serock.edu.pl fundusze@wolski-serock.edu
PZSP Serock
Projekt "Dobry start w zawodową przyszłość"
Serock, 03 grudnia 2013 r.
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie szkolenia „Profesjonalna obsługa recepcji”
Dyrektor Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku zwraca się z prośbą o złożenie oferty na szkolenie „Profesjonalna obsługa recepcji” , które zaplanowane jest w projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt pod nazwą „Dobry start w zawodową przyszłość” jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Uczestnikami szkolenia z „Profesjonalnej obsługi recepcji” jest grupa 18 uczniów z Technikum Zaplanowany termin szkolenia grudzień 2013 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
Szkolenia zawodowego o nazwie: „Profesjonalna obsługa recepcji” dla 18 osób.
2. Szkolenie odbywać się będzie w II połowie grudnia 2013.
3. Celem szkolenia „Profesjonalna obsługa recepcji” jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej do
pracy w recepcji hotelu z użyciem profesjonalnego programu komputerowego.
4. Program szkolenia powinien obejmować łącznie 16 godzin praktycznych dla dwóch grup szkoleniowych
po 9 osób oraz zawierać następujący zakres tematyczny:
5. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i
umiejętności uczestników, potwierdzone wydanym certyfikatem /zaświadczeniem.
6. Zajęcia odbywają się w salach wynajętych przez Prowadzącego na terenie miasta Serock w godzinach
od 8.00- 16.00 (sobota-niedziela) dla dwóch grup szkoleniowych jednocześnie.
7. Sala zajęć powinna być dobrze wyposażona w niezbędne tablice, sprzęt audiowizualny, stoliki, miejsca
siedzące, dpowiednio oświetlona, do zajęć praktycznych sala musi mieć niezbędne wyposażenie dla
danego tematu. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany sali, w przypadku, gdy stwierdzi, iż ta
zaoferowana nie spełnia wymagań.
8. Podczas zajęć Prowadzący zapewnia uczestniczkom ciepły posiłek, bufet kawowy (napoje ciepłe i zimne, ciastka.)
9. Prowadzący zapewnia wszelkie niezbędne materiały biurowe i szkoleniowe, a po zakończeniu zajęć
wystawia zaświadczenie o uczestnictwie.
10. Materiały szkoleniowe i wyżywienie obciążają koszty prowadzącego.
11. Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych wykładowców z odpowiednim wykształceniem.
Wykonawca musi dysponować min 2 osobami do prowadzenia szkolenia. Wykonawca przesyła:
- Zaświadczenie WUP o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z aktualizacją na rok 2013.
- Wykaz personelu, który będzie prowadził zajęcia wraz z podaniem ich wykształcenia i doświadczenia w realizacji szkoleń
- Krótki opis proponowanego sposobu przeprowadzenia zajęć praktycznych
12. Podczas zajęć prowadzone są listy obecności, ankieta oceniająca na końcu zajęć oraz dziennik zajęć i potwierdzenie
odbioru materiałów szkoleniowych i cateringu.
13. Po zakończonych zajęciach Prowadzący przedkłada certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu zajęć, ankiety, listy
obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych i cateringu.
Oferty cenowe na realizację powyższej usługi prosimy przekazać pocztą lub osobiście:
Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku
Ul. Wł. Wolskiego 8
05-140 Serock
Pok. 21 z dopiskiem na kopercie: „Oferta na szkolenie Profesjonalna obsługa recepcji”
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest:
- cena 50%
- kompetencje trenerów 25%,
- możliwości programu komputerowego 25%
Oferty należy składać do 17 grudnia 2013 r. do godz. 14:00 (decyduje data wpływu oferty do szkoły)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
www.efs.gov.pl
Półmetek projektu „Dobry start w zawodową przyszłość”
Za nami półmetek trwania projektu „Dobry start w zawodową przyszłość”. Jest on realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Zadania zaplanowane na 2012 rok udało się zrealizować w 100%, mimo, że środki finansowe wpłynęły na konto projektu dopiero po czterech miesiącach od jego rozpoczęcia.
W mijającym roku uczniowie uczestniczyli w szkoleniach: HACCP, barmańskim, z gospodarki magazynowej. Zorganizowane zostały wyjazdy studyjne: 4-dniowy pn. „Smacznie i profesjonalnie na Kaszubach i Pomorzu” , 3-dniowy pn. „Poznajemy największe centra logistyczne Wielkopolski”, jednodniowy do magazynu logistycznego firmy Raben w Łoziskach pod Warszawą.
W ramach zajęć pozalekcyjnych odbywały się warsztaty: komputerowe (zaawansowany Excel, poszerzające wiadomości z nowoczesnych technologii informatycznych i komunikacyjnych), z języków obcych (zostały zakupione zestawy podręczników dla uczestników zajęć), kulinarne pn. „Kuchnie świata”. Dla uczestników warsztatów kulinarnych zostały zakupione profesjonalne stroje kucharskie i komplety książek kucharskich.
Wszyscy Beneficjenci wzięli udział w grupowym i indywidualnym doradztwie zawodowym.
Szkoła wzbogaciła się o nowy sprzęt gastronomiczny oraz komputery.
W 2013 roku planowane są szkolenia: z obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym, baristyczne, transport krajowy, międzynarodowy i spedycja, wyjazd studyjny
do Zakopanego, kontynuowane będą zajęcia komputerowe, z języków obcych, kulinarne.
Podczas wakacji uczestnicy projektu odbędą dwutygodniowe staże zawodowe w renomowanych przedsiębiorstwach.
Łączny budżet projektu wynosi 357 312,30 zł, w tym kwota dofinansowania 308 657,72 zł.
Koordynator projektu Jolanta Bulwicka-Osińska.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
INFORMACJE O PROJEKCIE „DOBRY START W ZAWODOWĄ PRZYSZŁOŚĆ”
Projekt pn.„Dobry start w zawodową przyszłość” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego i będzie realizowany od 02.01.2012 do 31.12.2013 roku w Powiatowym Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Wolskiego w Serocku. Beneficjentem projektu jest organ prowadzący szkołę - Powiat Legionowski.
Adresatami projektu są uczniowie i uczennice uczęszczający do Technikum Logistycznego, Technikum Hotelarstwa, Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego. W projekcie zapewnione są równe szanse uczestnictwa dla dziewcząt i chłopców. Rekrutacja będzie miała wewnętrzny charakter tj. prowadzona będzie w szkole.
Głównym celem projektu jest podwyższenie jakości oferty edukacyjnej oraz zwiększenie szans na wymagającym rynku pracy 45 uczniów i uczennic PZSP w Serocku poprzez zajęcia dodatkowe w zakresie szkoleń zawodowych, nauki języków obcych, nowoczesnych technologii informatycznych, doradztwa zawodowego oraz staży zawodowych odbywanych w renomowanych przedsiębiorstwach.
W ramach szkoleń przeprowadzonych przez podmioty zewnętrzne odbędą się następujące kursy i szkolenia potwierdzone stosownymi certyfikatami i świadectwami: profesjonalne szkolenie barmańskie, profesjonalny kurs baristy,który będzie obejmował naukę takich umiejętności jak: znajomość gatunków kawy, przyrządzanie kawy, przygotowywanie artystycznych kaw, prawidłowe dbanie o ekspres do kawy, rozróżnianie rodzajów mleka, obsługę klienta; szkolenie z zakresu HACCP (ang. Hazard Analysis and Critical Control Points) - System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli jest systemowym postępowaniem mającym na celu identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń bezpieczeństwa żywności, z punktu widzenia jej jakości zdrowotnej oraz ryzyka wystąpienia tych zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i dystrybucji. Jest to również system mający na celu określenie metod ograniczania tych zagrożeń. System HACCP pozwala na uzyskanie pewności, że zakład wykonał wszystko dla bezpieczeństwa wyrobu i konsumenta, w odniesieniu do przepisów, zasad dobrej praktyki produkcyjnej i potrzeb klientów), szkolenie z gospodarki magazynowej, szkolenie kierowca wózków widłowych z napędem silnikowym.
Przewidziane są następujące wyjazdy studyjne dla uczestników projektu: 4- dniowy wyjazd pod nazwą „Smacznie i profesjonalnie na Kaszubach i Pomorzu” w 2012 roku i 4- dniowa wycieczka pod nazwą „Specyfika kuchni i bazy noclegowej Podhala” w 2013 roku- uczestnicy poznają kuchnię kaszubską i góralską, sposoby przyrządzania potraw danej kuchni; 3 dniowy wyjazd studyjny do Poznania, podczas którego uczestnicy zwiedzą największe magazyny duńskiej firmy JYSK i fabrykę samochodów VW oraz 4- dniowy wyjazd do Zakopanego, podczas którego odbędzie się szkolenie pn.„Transport i spedycja krajowa i międzynarodowa” przeprowadzone przez firmę zewnętrzną – uczestnicy zapoznają się z przepisami, wymogami, zasadami transportu i spedycji krajowej i międzynarodowej.
W zakresie zajęć pozalekcyjnych odbędą się warsztaty z języków obcych (język angielski, język rosyjski) poszerzające kompetencje językowe, warsztaty komputerowe – zaawansowany Excel, warsztaty komputerowe – poszerzenie wiadomości z nowoczesnych technologii informatycznych i komunikacyjnych, warsztaty gastronomiczne w formie teoretycznej i praktycznej pn. „Kuchnie świata” – kuchnia włoska, francuska, rosyjska, azjatycka. Dla każdego uczestnika zakupione zostaną profesjonalne stroje kucharskie oraz komplet książek z poszczególnych rodzajów kuchni.
W ramach projektu zaplanowane są grupowe i indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. Uczniowie biorący udział w projekcie będą uczyć się autoprezentacji, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych, poznawania swoich zasobów osobistych.
Wszyscy uczestnicy projektu odbędą w 2013 roku dwutygodniowe staże zawodowe w renomowanych przedsiębiorstwach.
Koszt ogólny projektu to 357 312,30 zł, natomiast koszt przypadający na jednego uczestnika wynosi 7940,27 zł.
Zapraszamy do uczestnictwa w projekcie i życzymy zdobywania nowych umiejętności i doświadczenia.